Hovedbanen

Kunstgressbanen

Det gamle treningsfeltet som blant noen gikk under navnet "Pottitjordet". Bildet tatt under GIFCUPEN 2005 og på avstand og ser ikke så ille ut, men for spillerne så det ikke så bra ut. Noen år senere ble det kunstgressbane her.
2008 - Starten på byggingen av kunstgressbanen. En fornøyd Jan Simensen i forgrunnen.
Slik så kunstgressbanen ut da den stod ferdig i 2008. 10 år senere ble gresset og paddingen skiftet.
Nytt stadionur på kunstgressbanen.
Dugnad på kunstgressbanen. Vidar K i forgrunnen.

Ballbinger – 3’er fotball

Grunnarbeidet til ballbingene ble blant annet utført av Joar og Morten. Gress og to lag med padding fra det gamle gresset på kunstgressbanen ble brukt.
Tre flotte ballbinger foran klubbhuset.
Foto: Terje Jensen Klubbkveld i Trondalen juni 2020. FV Køllis, Arnie og Morten foran ballbingene.

Tufteparken

Lengst syd på grusbanen er det anlagt en «Tuftepark» med flere forskjellige øvelser. Denne står til fri benyttelse for alle som vil. Barn bør ha med seg en voksen.

Her er det beskrevet hvordan øvelsene skal gjøres.

Sykkelparken

På vestsiden av grusbanen inn mot fjellet har sykkelgruppa etablert et treningsanlegg sykkel.

Stisyklist Ole Henrik i Trondalen.