Gresvik Idrettsforening – nå med eget filmarkiv

Tekst: Dag Solheim / Frode Holstad Hansen / Foto: Terje Jensen

Nå satser vi på web-tv

Nye nettsider betyr også mere film. Vi ønsker å levendegjøre livet i og rundt klubben med innslag som speiler det vi driver med og det vi står for. Premierefilmene handler om håndball-leder Johnny Petersen som blir landslagssjef i innebandy, og om behovet for en erstatter for den meriterte sportsprofilen.

Sander Steve hjem fra England

Sander Steve har dype Gressvik røtter og står for det tekniske. Sander, som nå er blitt 23 år, har treårig utdanning fra Medier og Kommunikasjonslinjen på Glemmen Videregående, han har studert film i fire år på University of Essex i England. Sander har en bachelor og en mastergrad i film. Han har produsert en del film og jobbet med livesendinger i England, han er en dyktig klipper og redigerer.

Dag Solheim, en rutinert mediemann

Noen har sikkert registrert at Dag er fast skribent i Gressvikingen, nå trår han til også foran tv-kameraet. Dag har over 35 års erfaring i media og mange kjenner han sikkert fra 10 år med Premier League sendinger for CANAL+, hvor han ledet rundt 600 direktesendinger. Han ledet også over 100 sendinger fra Tippeligaen. Dag har i tillegg til Premier League og Tippeligaen  jobbet med Serie A og La Liga. Han har også jobbet i TV Østfold, TV2, Viasat, TVNorge, NRK og Discovery. Nå er han kommentator for norsk fotball på Eurosport. Siden 1994 har han jobbet rundt det norske landslagets kamper, de siste årene som ambassadør på Ullevaal Stadion. Han er også medieansvarlig for fotballturneringene Dubai International Cup og Atlantic Cup i Portugal. Han har skrevet tre bøker om fotball.

Foto: Terje Jensen. Sander Steve (bak kamera) med dype Gressvik røtter har nå beveget seg fra Essex i England med mastergrad i film i baklomma til studio med Dag Solheim, for å hjelpe Gresvik IF med ny satsing på web-tv. Her er de sammen med GIFs Johnny Petersen (T.V)

Foto: Terje Jensen. Dag Solheim sin CV fra mediabransjen taler for seg selv. Fenomenalt for Gresvik IF å ha tilgang til hans erfaring og kompetanse. Her Intervjuer han GIFs Johnny Petersen, i godt samarbeid med Sander Steve.

Spisskompetanse

Barneidretten i Gresvik IF

Øvelse i Barneidretten. Bil og garasje. Produsert av: Silje Lægreid

Øvelser i Barneidretten.

Produsert av Silje Lægreid.

Trykk på bildet og du lander på Siljes Instagram konto

Trykk på logoen og du lander på BIGs facebook sider.

Diverse

HUSK GIF-JOGGEN HVER FREDAG KL 17:30

(Oppstart 2021: Fredag 02. april)

Produsert av Håkon Veine Wiig. Publisert på You Tube februar 2021.

Landslagstrener i innebandy Johnny Petersen deler sine erfaringer og kompetanse med Gresvik IF. Publisert på You Tube januar 2021. Produsert av: Dag Solheim og Sander Steve

Avtroppende håndball leder Johnny Petersen takker av og oppfordrer deg til å ta vervet i Gresvik Idrettsforening. Publisert på YouTube januar 2021. Produsert av: Dag Solheim og Sander Steve.

Gåfotball i Gresvik IF. Publisert på YouTube januar 2021.

Produsert av Aleksander Rasch

Bry-deg seminar med Jan Christian Häckert og Lasse Steve. Motivasjon, Påvirkning og mobbing – rus og alkohol. Trondalen høsten 2020

Produsert av: Sander Steve

Spisskompetanse

Fotball i Gresvik IF

Stisyklistene

Gif – joggen

Håndball

Administrative rutiner

HAR DU FORSLAG ?

Hva bør på agendaen som mål for Gresvik Idrettsforening?

Og om du er virkelig god på å være i forkant av vurderinger av Gresvik IF:

Hva vil være kjennetegn og synlige bevis på at målene er nådd, i et langsiktig perspektiv?

Involvering

Medvirkning

Medansvar

Demokrati