På denne siden kan du lese håndplukkede artikler i ulike medier som kan være gode forbilder og gi deg inspirasjon.

Ledetråder for eventuelt refleksjon rundt tematikk for god selvstendig selvledelse når du befinner deg i relasjonelle nettverk:

• Balanse individ og fellesskap – oppleve verdien av å være en del av noe større enn seg selv.
  • Vite hvor man vil som trener/leder – i god samhandling med trygge omgivelser i klubben der man helst bør trives.
  • Helsegevinster av å jogge.
  • Jentenes frem marsj i Norsk idrett.

Like meningsfull og relevant tematikk, enten du bor på Gresvik, på Sotra, i Manchester eller i Kongo.

Har du forslag til gode og relevante artikler i eksterne medier som kan bidra til god utvikling av klubbkulturen i Gresvik Idrettsforening, vennligst meld/send:

frode@gresvikif.no / mobil: 90601080

Faksimile VG: Den 26 år gamle Gauthier Mvumbi Thierry fra DR Kongo er glad i den personlige oppmerksomheten og anerkjellelsen han får under VM i håndball. Men mest glad er han fordi det skaper et godt omdømme for noe som er større enn seg selv – landet sitt. Kongo.

Les hele saken i VG ved å trykke HER

Faksimile Dagbladet: Solskjær snudde alt som manager og sier til Dagbladet at Manchester United aldri trykket på noe panikk-knapp. Vi har hatt ett fokus hele tida og dette er et langsiktig prosjekt. Vi tenker på klubbens beste og hvordan vi skal se ut om en stund. Vi har hatt troa på det vi jobber med og vet hvordan vi har lyst å se ut, sier Solskjær til Dagbladet.

Les hele saken i Dagbladet ved å TRYKKE HER

Faksimile: KK. Det er minst 7 overlegne ting som har positiv effekt på kroppen når man løper, skriver KK. Dersom du vurderer å kaste deg på løpebølgen er det bare å lese gjennom denne lista for å bli motivert av fordeler og helsegevinster – før du noterer deg Gif-joggens oppstart hver fredag ettermiddag rundt 17:00.

Les hele saken i KK ved å TRYKKE HER.

Faksimile: VG. Når er tiden inne for at en kvinnelig trener overtar Gresvik IF A-lag i herrer? — Renate synes selv hun ser ut som lillesøstra til spillerne, men er den første kvinnelige treneren for et herrelag i øvre divisjoner. Lykke til, jenter – bli inspirert og se mulighetene for å bli trener i herrefotball ved å:

SE HELE FILMSERIEN I VG VED Å TRYKKE HER.