Gresvik IF Stisyklister er en annerledes sykkelklubb.

Vi sykler utelukkende på stier på Gressvik, men også i nærliggende marker i omegn. Gresvik IF Stisyklister skal være et sted der alle med samme interesse kan treffes uavhengig av ferdigheter eller sykkeltype.

Vi har fokus på det sosiale og det å hygge oss på sti sammen med andre, vi skal være en arena der alle kan møtes rundt en felles interesse, nemlig stisykling. Vi inviterer til fellesturer, sosiale kvelder og festivaler.
Hos oss kan alle delta uansett ferdighetsnivå, men det er helt klart en fordel hvis du har litt stierfaring og liker skog og mark.

Gresvik IF Stisyklister er en del av Gresvik IF og er registrert i Norges Sykkelforbund. Vi jobber tett på grunneiere og kommune og har som oppgave å vedlikeholde og bevare stinettet i Gressvikmarka, for at alle markabrukere skal få en unik friluftsopplevelse enten det er på sykkel eller til fots.

Ønsker du å være med å støtte dette arbeidet, samt å få tilgang til eget klubbhus, garderober, sykkelvask, kurs innen sykkel og sykling, rabattavtaler og mye mer?

Øverst på siden ser du hvordan du melder deg inn i Gresvik IF og får tilgang til alt dette.

Følg med på nettsidene og på våre Facebook-sider (Gresvik IF Stisyklister)

Gresvik IF Stisyklister er organisert slik:

Hanne Holmstrøm Karlsen
Nestleder Rasmus Leiro