Smittevern for arrangementer i Gressvikhallen

Gresvik IF-Håndball har utarbeidet en smittevernveileder for sine arrangement. Vi ønsker allikevel å presisere at det er enhver spiller, lagleder og publikum sitt ansvar å ta vare på seg selv og ta hensyn til andre.

Smitteverntriangelet

• Om du er syk – bli hjemme
  • Husk god hånd og hostehygiene.
  • Hold avstand – minimum meter`n

Arrangementet i Gressvikhallen

• En kampvert vil være tilstede ved inngangen til hallen. Følg anvisninger.1 trener/lagleder oppsøker kampvert (gul vest) for informasjon, før laget slippes inn i hallen.
  • Lag fra J/G 13 og eldre er registrert i TA. Lag fra J/G 12 og yngre må ha med spillerliste. Spillelisten leveres til kampverten ved ankomst. ALLE utenom dette må registrere seg via vår digitale løsning i hallen. Ved treningskamper må lagene også fylle ut spillerliste.
  • Det vil være inngang oppe gjennom hovedinngang, og utgang nede gjennom utøverinngang for alle. Det vil ikke være tillatt å oppholde seg i foaje / gang. Etter kampslutt forlater lag og publikum hallen umiddelbart.
  • Spillere og dommere må komme ferdig skiftet. Vi har ikke tilgjengelige garderober for laget. Det vil være åpne toaletter og muligheter for vannpåfylling.
  • Oppvarming vil foregå utendørs.
  • Lag og dommere venter på beskjed fra kampvert, før de entrer spillebanen. Vi tillater 2 funksjonærer pr lag.
  • Publikum kan måtte vente til foregående kamp er ferdig spilt, før de slipper inn.
  • HUSK AT ALLE, også familie skal følge 1 – meters regelen, til enhver tid, med unntak av spillere i oppvarming og kampaktivitet.

Kiosk

• Kiosken i Gressvikhallen vil være åpen.
  • Kun mulig å betale med kort / VIPPS
  • Kiosken følger generelle regler for serveringsteder.
  • Forenklet vareutvalg