På denne siden kan du lese om hva de eksterne mediene er opptatt av, og hvordan de ulike journalistene tolker og opplever Gresvik IF.

Trykker du på bildene åpnes artiklene i ny fane.

Vi gjør oppmerksom på at enkelte av artiklene krever at du har eget abonnement i de ulike mediene;

Faksimile Fredrikstad Blad. Tom Freddy Aune på en treningsøkt i blått og hvitt.

Tom Freddy Aune

Jeg får se hvilke muligheter som åpner seg, sier Tom Freddy Aune til Fredrikstad blad, når han nå er ledig på trenermarkedet – og legger til, når journalisten ringer, mens han bretter tøy på Oksviken, at han akkurat der og da forberedte seg til en treningsøkt i Trondalen med et ungdomslag i Gresvik denne ettermiddagen, for laget til Tore Martinsen. «Det gleder jeg meg til». sier Tom Freddy.

Les ev hele artikkelen i Fredrikstad Blad, ved å trykke på bildet. Artikkelen er publisert 10. februar 2021

(krever pluss abbonement)

Foto: Terje Jensen. Utdeling av T-Shirt med kretsmester logoer under siste kamp i Trondalen 2020. «Det er lov å juble etter 15 seirer og 105 – 6 i målforskjell» Publisert 16.11. 2020. Les mer i Fredrikstad Blad (krever + abbonement)

Foto: Daniel Robertsen. Tekst: Vidar Henriksen. «Disse jentene gikk til topps – får samme treningstilbud som guttene» Publisert i f-b 24. august 2020. Krever Pluss abbonement.

Av Ellen Ophaug. Publisert i f-b 24.06.2020. «Seniortrener mistet tre spillere på en uke». Krever Pluss abbonnement. Trykk på bildet om du vil lese mer i egen fane.

Foto: Terje Jensen. «Klubbkveld i Trondalen juni 2020″. FV Køllis, Arnie og Morten foran ballbingene.
(Foto i bildeserien du ser om du trykker på bildet er av F-B er Joakim Simensen)

Trenerveileder i GIFs ungdomsavdeling fotball Joar Dahle med hjelp fra Frode Hansen her på trening på SkoleFridsOrdning hos samhandlingspartner Rød Skole 2017. «Se hvem som leder SFO på Rød skole». Trykk på bildet og F-Bs Fotballmagasin mars 2017 åpner seg. Tekst og foto: John Johansen.

Fotball leder Arnie relanserer Gressvikingen 03. mai 2017. «Gresvik IF relanserer «Gressvikingen». Trykk på bildet og artikkelen i F-B åpner seg i ny fane. Tekst og foto: Vidar Henriksen.

«Gif-joggen i stadig utvikling». Fredrikstad Blad – juni 2017. Tekst og foto: Mathias Fløtaker. Trykk på bildet og du lander på F-B i ny fane.

Hva bør på agendaen som mål for Gresvik Idrettsforening?

Og om du er virkelig god på å være i forkant av vurderinger av Gresvik IF:

Hva vil være kjennetegn og synlige bevis på at målene er nådd, i et langsiktig perspektiv?

Involvering

Medvirkning

Medansvar

Demokrati

Hvordan Gresvik IF forholder seg til hva og på hvilken måte eksterne media omtaler Gresvik IF er også en del av klubbkulturen i GIF. Har du mål knyttet til klubbens mediastrategi (og/eller sitt forhold til sosiale medier) oppfordrer klubben deg til å bidra.