På denne siden anbefales noen interessante institusjoner, relasjonelle nettverk og personligheter fra lokalmiljøet på Gressvik, som alle bidrar på sine ulike måter til lokalsamfunnet og/eller Gresvik Idrettsforening.

Ny lysløype til Sprinklet.

Foto: Terje Jensen. Lokalsamfunnsutvalget på Gressvik har i samarbeid med Fredrikstad kommune gitt oss bl.a tilgang til å oppleve ny lysløype fra Trondalen til Sprinklet. Her er historie- og lokalsamfunnsbevisste Per Bjarne Johansen, Leif Bråthen og Trond Westby på vei. Les ev mer om prosessen ifbm den flotte og nå ferdige lysløypa i Gressvikingen 2020 ved å trykke her: Nå er det lys hele veien til Sprinklet.

Trykk på logoen om du ønsker å følge Gressvik Lokalsamfunnsutvalg på facebook – ny fane åpnes.

GRESSVIK I GAMLEDAGER er en populær privat facebookside på Gressvik. Krever medlemskap i gruppen for å delta. Trykk på denne linken for å se og lese mer i ny fane: https://www.facebook.com/groups/323113294415098

GIF LOGO UTEN TEKST.

Gresvik Idrettsforening fyller 100 år i 2022. Det er Henning Olsen i Gresvik IF som koordinerer arbeidet med en 100 års jubileumsbok for klubben. Han ønsker historiske bilder og fortellinger;

Flere av dere kjenner til at vi for en tid siden lanserte en Facebook-gruppe “Gresvik IF 100 år i bilder og på film”. Denne siden er blitt en suksess, og her ligger allerede et stort bildemateriale, særlig fra nyere tid. Og her er en link til denne siden: https://www.facebook.com/groups/595737191348118

Henning oppfordrer også til annen kontakt dersom du ikke benytter Facebook:

Dersom noen sitter på bilder de ikke har lyst til å dele på Facebook, eller kanskje ikke helt får det til å legge dem ut digitalt – så må de gjerne sende en melding til henning.olsen@vg.no, eller kontakte meg på 9054 8960.Vil du lese hele artikkelen til Henning Olsen kan du trykke på denne linken: XXXXXXXXXXX

Gressvik Røde Kors

Foto: Terje Jensen. Gresvik Røde kors har lange tradisjoner og gjør utvilsomt en fantastisk dugnadsjobb for lokalmiljøet på Gressvik. Ønsker du å lese en artikkel om frivilligheten fra Gressvikingen 2020 kan du trykke her: TUFTET PÅ FRIVILLIGHET- RØDE KORS.

Gresvik IFs gode nabo og samhandlingspartner Gressvik Røde kors kan følges på facebook om du trykker på logoen – siden åpner seg i ny fane.

Gresvik IF har flere gode samhandlingspartnere på Gressvik Torg, og klubben oppfordrer til kortreiste varer. Trykk på bildet og du blir linket til siden i ny fane.

«Da er jeg i gang med en ny Gressvikbok. Denne gang, som sist, kom oppstarten nokså raskt etter at ideen var unnfanget. Tema for den nye boka blir «Gressvikfolk forteller», og jeg inviterer folk til å komme med sine minner. Ta kontakt for en samtale/ intervju eller skriv ned selv det du ønsker å formidle.»
Følg han på facebook ved å trykke på logoen og hans facebookside blir åpnet i ny fane.

Her er en artikkel fra Gressvikingen om Pål Olsen Møklegaards første bok om Gressvik, «Gressvik, -slik Polly ser det»: Lokalsamfunnsengasjerte suksessforfatter Pål med beina på bakken.

Idrettsforening – 100 år i 2022. Du er nå på Gresvik IFs hjemmeside. Du kan også følge Gresvik IF på Facebook ved å trykke på bildet. Ønsker du å følge de ulike aktivitets grenene på Facebook, kan du se en oversikt ved Å TRYKKE HER.

Gresvik IFs relasjonelle nettverk – privatpersoner

Dugnad og frivillige utover formelt tillitsvalgte med verv i Gresvik Idrettsforening:

Denne listen er ment å synliggjøre Gresvik IFs relasjonelle nettverk

YY  XX

Gresvik IFs relasjonelle nettverk – Bedrifter/institusjoner:

Dugnad og frivillige utover formelle samhandlingspartnere/sponsorer:

Denne listen er ment å synliggjøre Gresvik IFs relasjonelle nettverk av bedrifter og institusjoner

YY  XX

Hva bør på agendaen som mål for Gresvik Idrettsforening?

Og om du er virkelig god på å være i forkant av vurderinger av Gresvik IF:

Hva vil være kjennetegn og synlige bevis på at målene er nådd, i et langsiktig perspektiv?

Involvering

Medvirkning