Velkommen til årets Sprinklet Opp – søndag 10 september

En utfordrende, men vennlig konkurranse mot deg selv eller andre, et folkelig lavterskel løp eller en strålende spasertur i Gressvik marka. For barn i vogna til nestorer som nærmer seg 100 år. Slik kan vi fylle innholdet i dagen som kalles søndag den 10. september 2023.

Trimhytta åpen og premiering til alle

Røde kors åpner trimhytta for sesongen og GIF joggens Sprinklet opp er nå blitt en tradisjon. Samarbeidet om tilrettelegging fungerer til det beste for alle Gressvikinger og eventuelle gjester fra utenfor kommunegrensa. Vi gleder oss.

– Dette er et løp for alle. Noen løper for rekord, noen jogger opp, mens andre tar seg bedre tid. Vi har i tidligere år hatt et godt spenn i alder. Barn fra 4 år til nestorer på over 90 har deltatt. Alle deltagere som fullfører får pin og vi håper på mange påmeldte, sier den alltid opplagte arrangementskomiteen.

Påmelding og praktisk info;

Trimklassen starter ved klubbhuset i Trondalen kl 12:00 og for konkurranseklassen går startskuddet kl:12:30.

Påmelding gjennom deltager.no eller gjennom oppmøte i forkant – også ved start i Trondalen på løpsdagen søndag 10 sept., frem til kl.11:30.

Les ev mer, følg med – her er link til GIF-JOGGEN på facebook;

Sprinklet opp er nå en tradisjon etter tidligere års suksess:

Strålende tilfredse jenter

For alle – med Trimhytta åpen

Vennlig konkurranse mot deg selv eller andre. Med eller uten tidtaking. Pins til alle.

3 generasjoner Køllis storkoser seg i AktivitetsGleden

FamilieGlede med skogstur i Gressvikmarka.

Vel møtt! – husk, følg GIF-Joggen på facebook !