
Frokostmøte i 1922-klubben med FFK-besøk og status fra Aktivitetshuset
Torsdag 25.september inviterer vi til nytt frokostmøte i 1922-klubben, GIFs eget næringsforum der bedrifter og personer fra næringslivet i og rundt Gressvik får en møteplass. Her ønsker vi både gamle og nye medlemmer velkommen til nysmurte frokostskiver med interessante og aktuelle temaer fra lokalmiljøet.
Meld deg på Frokostmøtet 25.sept 8-10:00
Vi ønsker at det skal være lav terskel for å delta på frokostmøtene slik at enda flere kan rydde plass i kalenderen og ta turen et par timer til Trondalen. I tillegg til god frokost servert av Linda og Grete, vil du møte andre kjente og nye fjes som jobber i eller fra Gressvik. Verdifullt på flere områder med andre ord. Vi ønsker flest mulig medlemmer og har satt en symbolsk lav medlemspris til 1922,- eks mva. Om du drar kjensel på summen så er den altså den samme som stiftelsesåret til GIF.
Ønsker du å bli medlem i 1922-klubben – kontakt Rune Solbrekke
FFKs i Europa og lansering av nytt merkevarekonsept
Denne torsdagen får vi besøk av FFK og Henrik Kjeldsrud som forteller om FFK i Europa og hvilke erfaringer de sitter igjen med. I tillegg har de bygget opp et nytt merkevarekonsept som en del av klubbens naturlige videreutvikling, og her får vi høre mer om tankene og arbeidet som ligger bak og hvilke mål de jobber mot. En nyopprettet konseptbutikk i samarbeid med Craft er ett av flere satsningspunkt basert på det nye konseptet.
Status og fremdrift på nytt aktivitetshus
Med ildsjelene Arnie og Morten Helminsen i front har klubben om ikke mange månedene et nytt aktivitetshus som skal fylles med liv og sørge for at enda flere barn og ungdommer får et fritidstilbud. Ved siden av Gressvikhallen ser vi konturene av bygget som blir på 1300 kvm og blant annet vil inneholde gymsal, treningsrom, sanse- og motorikkrom og en egen avdeling for e-sport.
Presentasjon av ny markeds- og samfunnskontakt
På tampen vil også Rune Solbrekke som er klubbens nye markeds- og samfunnskontakt presentere seg, og si noen ord om satsningsområdene han skal jobbe med fremover for å utvikle flere kommersielle konsepter i tiden som kommer.