Gresvik IF har valgt sin utstyrsleverandør fra 1.1.2019

Etter en lang og omstendelig prossess har GIF valgt New Wave og Craft som sin leverandør fra 01.01.2019.

Det er gjort en omfattende jobb rundt dette valget, og vi mener at vi har valgt en meget god samarbeidspartner fra 01.01.2019. Her vil det komme mange fordeler for våre medlemmer og utøvere etterhvert. Raskt kan nevnes at New Wave også f.eks har clique i sitt produktutvalg. I samarbeid med Cato Richardsen fra Craft, har Gresvik IF valgt en klubblinje som som er tidsriktig og ren. Vi bytter ut fargene på klubbdressen, og hele vår kolleksjon vil få et samlende design. Drakten gjør vi selvfølgelig ingenting med, og er meget fornøyd med den dype blåfargen.

Daglig leder forteller at hovedstyret fikk en blind matrise å forholde seg til. Vi hadde 7 leverandører som fikk komme med tilbud, og hovedstyret fikk forelagt en matrise etter hvilke punkter som betydde noe for vår klubb. Gresvik IF var klare på at kvalitet, klubbprofil, pris og leveringsdyktighet var de aller viktigste punktene. Hovedstyret til Gresvik IF valgte ut 2 kandidater og skulle la skjønn spille en siste rolle, ettter at leverandørene var avslørt.. Hovedstyret valgte tilslutt at vinneren av matrisen også skulle få være vår leverandør.

I steg 2 bestemte klubben seg for at også hvem butikk som skulle få vår avtale burde ut på «anbud». Her var det 2 butikker som skilte seg ut, Torshov Sport på stadion fikk fortsette å ha vår avtale. Klubben har også forhandlet frem en trykkeavtale med Vanberg reklame. Totalt sett mener vi i Gresvik IF at totalpakken vår nå er meget bra. Noen lag har allerede handlet utstyr og vi gleder oss til å vise oss frem i både håndballhaller og på fotballbaner i tiden som kommer. Vi kommer til å bli lagt merke til!!