Slaget om Onsøy - publikumskampen 2021

Publikumskampen 2021 er klar – Slaget om Onsøy

GIF sitt A-lag kjemper om opprykk nummer to på like mange sesonger. For å hjelpe laget ytterligere i sesonginnspurten mobiliserer klubben og arrangerer «Publikumskampen» 28.okt, når erkerival Lervik IFs beste herrer kommer på besøk. Vi har kalt kampen Slaget om Onsøy, et utsagn som spiller på den store rivaliseringen det gjennom alle år har vært mellom klubbene fra Onsøy.

Meld din ankomst og få påminnelse her

I anledning publikumskampen ønsker å fylle Trondalen og lage en skikkelig folkefest! Vi inviterer også det lokale næringslivet til å bidra med et kronebeløp per tilskuer som møter opp til kampen. Inntektene fra kampen går til drift og utstyr av GIF senior, samt det enkelte klubblaget som selger inn sponsorpakker. Her kan hvem som helst bidra og sørge for en vinn/vinn-situasjon! Vi håper du vil være med og støtte oss!

Pakke A – 5 kroner pr tilskuer

Pakke B – 10 kroner pr tilskuer

• Navn og omtale i samlesak på hjemmesiden + Facebook
  • Logo på sponsorveggen ved kunstgressbanen
  • Tilgang til salen kl. 18 for enkel bevertning hvor Mads forteller litt om laget og forventninger til kampen

Pakke C – 20 kroner pr tilskuer

• Inkluderer alt i pakke 2
  • Bilde og innlegg i egen sak på Facebooksiden vår

Pakke D – Gi hva du ønsker

• Navn og omtale i samlesak på hjemmesiden + Facebook
  • Basert på verdien vil du her få en blanding av pakke B-C

Vil du også støtte oss, meld i fra til Morten Køllis på 48325512 eller Tore Martinsen på 41204752!

SUM MED STØTTE PER TILSKUER: 140,-
SUM MED FAST STØTTE: 28.500,-