Publikumskampen 2023 er fredag 12.mai mot Trosvik

GIFs A-lag inviterer til folkefest og arrangerer tradisjonen tro Publikumskampen når årets lokaloppgjør på hjemmebane finner sted. Dette skjer fredag 12.mai i lokalderbyet mot Trosvik! Kampen er seniorlagets største inntektskilde og vi håper så mange som mulig vil være med!

Og apropos hjemmebane så innvier vi den nye hovedmatta* vår denne dagen. La oss fylle Trondalen og lage en skikkelig fotballfest! Inntektene fra kampen går til drift og utstyr til GIF senior, samt det enkelte lag i GIF som selger inn sponsorpakker for oss.

Vi håper du vil være med og støtte oss! Alle klubblagene som bidrar med sponsorer får sin del av kaka, så her kan du være med og støtte opp på flere nivåer.

Matchpakka – 3.000,-

• Navn og omtale i samlesak på hjemmesiden + Facebook
  • Logo på sponsorveggen ved kunstgressbanen
  • Tilgang til salen kl. 18 for enkel bevertning hvor trener Tore Martinsen forteller litt om laget og forventninger til kampen

Eget bidrag

• Ønsker du å bidra med noe utover matchpakka hva gjelder beløp eller produkter så er det kjærkomment. Kontakt oss ved interesse eller spørsmål.