Seks Gresvikspillere tatt ut på Kretslag J13

8 spillere fra Gresvik IF har i ett år vært fast inventar på sonetreningene som har bestått av de 85 ivrigste jentene fra lag fra alle kommunene i Østfold, samt Ås, Frogn, Vestby og Enebakk i Akershus

Disse spillerne har igjen kjempet om 23 ledige plasser på kretslaget, der GIF-Jentene kapret hele 6 av plassene og skal derfor representere Gresvik IF på NFF Østfold Kretslag Jenter 2007 fremover. Vi gratulerer Julie Skari-Hansen, Emma Borg, Hanna Lundblad, Olivia Lie, Anne-Marit Karlstad Andresen og Maria Atangana med Kretsuttaket!

Med 23 spillere født 2007 stiller Gresvik IF med to 9`er lag i serien. Dette gir en spennende bredde i troppen som gjør at jentene har lag i både bredde og KM serien. Her får alle spillerne utfordringer på sitt eget nivå, noe også tabellen viser at fungerer godt. Breddelaget ligger på en fin 3.plass med kun ett tap, og KM-laget troner øverst på tabellen med kun seiere og hele 52-1 i målforskjell før de 4 siste kampene gjenstår av sesongen. Lukter vi en Kretsmester-tittel i Trondalen om 4 uker?

Verdt å nevne er også at jentene vant OBOS Cup finalen borte mot Berg 28. august.

Tekst og foto: Tor-Arne Borg, lagleder GIF J13