«Husker du» og en flom av fotballkompetanse på Kroa fredag 05. oktober

Vidar Kristoffersen, Terje Jensen, Espen Engebretsen, Atle Kristoffersen, Tom Espen Fingarsen, Henning Johannessen, Per Egil Ahlsen og Reidar Lund er blant de FFK-84 cuphelter som kommer til Kroa fredag 05. oktober og deler trivsel og glede. Dag Solheim er kveldens konferansier og Gresvik IF spanderer Pizza og forfriskning til alle GIF medlemmer som dukker opp.

Før overraskelsen og eminente Pål Nilsen fra «Fredrikstadguttane» avslutter årets GIF-Treff på Kroa fredag den 19. oktober kl 18:00, kommer FFK`s cuphelter fra 1984 til GIF-treff på Kroa fredag 05. oktober kl 19:00.

Dette blir en artig «husker du» kveld ler Reidar Lund hjertelig.

DAG SOLHEIM samler trådene

Hele Fredrikstads Dag Solheim, som kjenner alle FFK spillerne inngående, vil lede oss gjennom kvelden med sitt FFK hjerte. Han vil både mimre og mingle om de gode historiene, samtidig som han tilrettelegger for å krydre kvelden med mengder av både gammel og moderne fotballkompetanse. Blant cupmesterne -84 som er fylt av fotballkompetanse, er Espen Engebretsen, for tiden daglig leder blant trivselen og gleden i Sarpsborg 08.

Jeg kommer – og gleder meg til dette melder Espen.

Påliteligheten selv skriver FFK i sin egen historiebok.
Espen Engebretsen er i dag daglig leder for suksessen Sarpsborg 08.

Flest kamper for FFK skriver FFK i sin egen historiebok. Gressvikgutten Atle «Snæbbus» Kristoffersen og «feinschmecker» Reidar Lund deler her idrettsglede med medspillere og publikum.

Matchvinner fra Cupfinalen – 84 og Gres(s)svik venn Terje Jensen ofrer seg i duell mot Viking i cupfinalen.
Reidar Lund og Hans Deunk følger nøye med hva som skjer.

En av FFKs aller beste driblere skriver FFK i sin egen historiebok. Vi som er fra Gresvik IF vet at Cupmester – 84 Vidar Kristoffersen i tillegg er briljant også i spillutvikling og relasjonelle ferdigheter.

Frisparket for historiebøkene: Per-Egil Ahlsen, Espen Engebretsen og Atle Kristoffersen sammen i jubel etter Per-Egils berømte frispark i cupfinalen -84.

Velkommen til sosialt samvær på Kroa. Alle GIF medlemmer som dukker opp får sin velfortjente forfriskning fra Kjell på Kroa og Pizza fra Pizzabakeren. Gratis inngang og påmelding er ikke nødvendig. Men ta gjerne med deg en GIF eller FFK venn eller to!