Praktisk Info Gresvik Idrettsforening – 100 år lørdag 12. mars

Velkommen til barneshow, ungdoms show, offisiell markering og fest på Båthusteateret i anledning Gresvik Idrettsforening sitt 100 års jubileum lørdag den 12.mars. Her følger litt praktisk info og program for dagen;

Oppmøte for barn og ungdom med følge – på Stortovet v/ Fredrikstad Blad

Deltagere til Barneshow møter opp på Stortorvet v/ Fredrikstad Blad – før avmarsj kl. 11:00. Derfra går de samlet til showet på Båthus teateret, Kråkerøy.

Deltagere til ungdomsshow møter opp på Stortorvet v/ Fredrikstad Blad – før avmarsj kl. 14:00. Derfra går de samlet til showet på Båthus teateret på Kråkerøy.

Henting av barn etter barneshowet

Merk deg at de barna som eventuelt skal hentes kl. 12:45, etter barneshow, møter på Kråkerøysiden av gangbroa etter showet (området stadion Tap House/restaurant Slippen).

Vær tidlig ute til offisiell markering

Merk deg også at dørene åpnes for offisiell markering kl. 16:30, for presis oppstart kl. 17:00.

Til orientering har de som deltar på offisiell markering fri tilgang til lokalet frem til oppstart av fest for voksne kl.20:00.

Program;

11:00 – 12:45    Barneshow for barn født 2012 – 2017

Oppmøte på Stortorvet v/ Fredrikstad Blad – felles gange til Båthus teateret

Alexander Hermansen underholder på Båthus teateret.

Pølser, brus og kaker til alle barn.

Voksne / følge er velkommen.

Merk: Barn som skal hentes etter barne showet møter på Kråkerøy siden av gangbroa. Ved Stadion Tap House/Restaurant Slippen

14:00 – 15:45   Ungdomsshow for ungdom født 2005 – 2011

Oppmøte på Stortorvet v/ Fredrikstad Blad – felles gange til Båthus teateret.

Oda Gondrosen underholder på Båthus teateret.

Pølser, brus og kaker til all ungdom

Voksne / følge er velkommen.

17:00 – 19:00  Offisiell markering av Gresvik IF – 100 år

Alexander Hermansen er konferansier

Enkel servering – koldt tallerken

Åpen bar/tilgang til forfriskninger

Møt opp i god tid – dørene åpnes 16:30

20:00 – 00:00  Fest for voksne

Bjørn Halstensen tilrettelegger underholdning

Åpen bar, diverse underholdning.

For de som ikke deltar på offisiell markering åpnes dørene 19:30, og deltagere på offisiell markering har fri tilgang til lokalet i timen mellom offisiell markering og fest.

Vi minner om at Gresvik folk for evig og alltid både er og blir seg selv.

Velkommen !