Spleiselag til nye kunstgressbaner

Gresvik IF skal i høst skifte ut gresset på dagens kunstgressbane og i 2019 skal det bygges en ny kunstgressbane der hovedmatta ligger i dag. Kostnadene for dette skal deles mellom Fredrikstad kommune, Norsk Tipping og Gresvik IF. Gresvik idrettsforening inviterer herved enkeltpersoner, organisasjoner og virksomheter i lokalsamfunnet til et spleiselag for vår andel.

Klikk her så kommer du inn på vår digitale løsning, der du selv kan velge hvilken del av banen du ønsker å kjøpe. Hver andel koster kr 324,-.  Av disse går 300,- kr til Gresvik IF. Alle bidragsytere, uansett antall andeler, vil synes i den digitale løsningen og du får et andelsbrev tilsendt med det samme.

Bruk gjerne Vipps/bankkonto/personlig kontakt dersom du heller ønsker det.

VIPPS for prosjekt kunstgress: 522401 Bankkonto: 1594.40.80632. Dersom du benytter Vipps/ bankkonto, merk innbetalingene med andelseierens navn.

GIF vil da administrere den digitale løsningen for deg. Du kan også ta personlige kontakt med Daglig leder Morten Helminsen tlf 932 78 333.

Kunstgressbaner gir muligheter for lek og aktivitet i mye større grad enn på naturgress. Kunstgress reduserer skader og skaper trivsel. Vårt nye kunstgress blir uten gummigranulat, dvs gummikuler.

Les mer om spleiselaget i denne folderen.