Tom Freddy Aune på «Verdi-dagene – Gresvik» fre. 10. og lør. 11. sept

Gresvik IFs nyansatte trener i ungdomsavdelingen, Tom Freddy Aune, vil være en av bidragsyterne når vi i helgen 9-11. september arrangerer «Verdi-dager» i Trondalen. Et av målene er å sette ord på hva som bor av holdninger i klubbverdiene Glede, Respekt, Engasjement og Samhandling.

Fredag 10.09, KL: 18:30 – 20:30: Workshop og seminar om det som er viktig og vesentlige holdninger og verdier – for ledere, trenere og samhandlingspartnere

Fredag 9. september fra 18.30 til 20.30 vil Aune ha et foredrag / en prat om klubbverdier og holdninger til ledelsen i klubben. Det blir workshop og Henning Olsen er konferansier. Dette arrangeres for ledere, trenere og samarbeidspartnere (sponsorer).

Lørdag 11.09, KL: 13:00-15:00 Workshop om det som er viktig og vesentlig av holdninger og verdier – for alle i GIF

Dagen etter, lørdag 10. september, tar Tom Freddy Aune for seg klubbverdier og rammer for felles holdninger i Gresvik IF. Arrangementet er åpent for alle, og inneholder også en workshop.

Påmelding

Meld deg på, Gresvik IF ønsker ditt bidrag til fremtidens holdninger i Gresvik IF.

Begge dager blir det servering.

Påmelding til frode@gresvikif.no / Mobil 90601080

.