Trivsel og glede på Nisse Ekstra 2018

Rundt hundre GIF fotballnisser på tvers av roller, lagstilhørighet, kjønn og alder fant stor glede og trivsel i årets Nisse Ekstra i Trondalen lørdag 22. desember. Det ble aktivitet, kioskvarme, gløgg og sosialt samvær i en fin blanding.

Det er Joar Dahle med sine gode GIF venner som organiserer og tilrettelegger rammer for dette unike tilbudet som er åpent for alle i klubben.

Nisse Ekstra er i ferd med å bli en juletradisjon i GIF nå. Poenget er at vi har det bælmoro med både aktivitetene og det sosiale rundt. Det er aktivitet, sosialt samvær, gløgg og premier til alle. I år synes jeg det ekstra moro at også A-lags spillerne er her, sier Joar.

Premier til alle:

Det venter premier og julegaver til alle i dag. For det laget som viser Fair Play, laget som har størst Glede, og laget som oppfører seg fint både mot hverandre og motstanderne.

Det lyser Glede og Trivsel av de aktive utøverne på Nisse Ekstra; FV: Julie, Olivia og Alfred er blant de ca. 65 aktive utøverne på Nisse Ekstra 2018.

Dette er veldig morsomt, forteller de begeistret alle tre.

Bilder sier mer enn tusen ord; Ingen tvil om at både lagleder fra G06 Anders Mikaelsen og mamma Mona M Landstad stortrives på Nisse Ekstra.

Fantastisk at så mange møter opp – og god jul!, melder Anders.

Turneringen i gang;

Her er det godt blanda laget som etter første omgang ligger best an til å vinne premien for størst Glede og Trivsel i turneringen. Nissepremie venter etter kampene!

Sosialt samvær, gløgg og bursdagshilsen i pausen;

I pausen serverer en glad Oscar pappa gløgg mens Eline mottar gratulasjoner på bursdagen sin, 22. desember.

Veldig morsomt!, melder både Oscar og Eline.

Lederne i GIF Fotball er som tente lys: Fotball leder Arnie (tv) og Køllis stråler tilfreds.

Bra tiltak, artig, flott avslutning på sesongen!, sier Køllis.

Fantastisk morsomt å se at så mange barn gleder seg her oppe i Trondalen!, sier Arnie.

Seniorene kaster glans og bidrar til både nisseglede og samhold i klubben:

Trener for A-laget Mads Vallestrand og spillerne på seniorlaget bidrar til godt samhold i GIF gjennom sin verdifulle deltagelse på årets Nisse Ekstra i Trondalen.

Jeg synes dette er et flott tiltak. Det samler hele klubben på tvers av lag og generasjoner. Det er med på å skape et fint samhold som kommer alle i klubben til nytte, sier Mads.