VELKOMMEN TIL CROSSBAR CHALLENGE PÅ HOVEDMATTA!

Torsdag 11. april braker det løs i Trondalen med sesongens første hjemmekamp for seniorlaget. Motstander er Trosvik, og det er klart for et spennende lokalderby. Årets første hjemmekamp starter kl 20:00.

Vi er svært glade for å ha et godt seniorlag, og for å kunne fortsette jobben med å drive godt rundt dette, innfører vi i år Frivillig Inngang på hjemmekampene.

Billetten koster kr 50,- og Frivillig Inngang fungerer på følgende måte:

Scan QR-kode som blir satt tilgjengelig i Trondalen, eller Vipps til 55801.

Alle som betaler er med i trekningen om å delta i pausekonkurransen vår «Crossbar challenge».

Vi trekker 3 heldige som får prøve seg på matta, med håp om å treffe tverrliggeren, i pausen.

Alle betalende er med i trekningen om flotte premier pr kamp.

De som er med og skyter på tverrliggeren er i tillegg med i trekningen om hovedpremien som er en overnatting for 2 i dobbeltrom, inkludert frokost på Hankø Hotell og Spa.

Hovedpremien trekkes siste hjemmekamp.

Vi kan friste med flotte premier som:

• Billetter til flere av FFKs hjemmekamper.
  • Gavekort fra Salatmestern.
  • Kinobilletter fra Fredrikstad Kino.
  • Supporterutstyr fra 1567.no
  • 2 billetter til Norges hjemmekamp mot Kazakhstan 17/11/24.

Vi håper så mange som mulig har mulighet til å være med å støtte seniorlaget gjennom sesongen.

Vi gleder oss til ny sesong, og ønsker alle hjertelig velkommen i Trondalen!