Fotballgutter 06 ble årets kampverter

For fotballen i Gresvik IF er det viktig at rollen som «kampvert» blir gjennomført skikkelig på hjemmekampene i Trondalen. Vi ønsker at alle bortelagene som besøker oss skal tas godt i mot, slik at de føler seg velkommen.

En kampvert i god Gresvik-ånd håndhilser på trener/lagleder som representerer bortelaget og informerer om garderober/toaletter/kiosk etc, samt passer på at foreldre og tilskuere oppfører seg som de skal.

Vi startet derfor en konkurranse ved sesongstart hvor det skulle konkurreres om hvilket lag som klarte å stille med flest kampverter under hjemmekampene i Trondalen under sesongen 2018.

Mange lag var superflinke, men Gutter 06 stakk av med seieren denne gangen.

Vi har fått mange fine tilbakemeldinger fra bortelagene, som føler at Trondalen er et veldig hyggelig sted å være på kamp.

Tusen takk til alle som tok oppgaven med å ha kampverter og GRATULERER så mye til Gresvik Gutter 06.

I gave fikk de et gavekort fra Pizzabaker`n på kr 1000,- slik at de kan samle gjengen over en pizza og litt hygge på klubbhuset.

Her er bestemmelsene for Kampvertene i Gresvik IF.

Tekst og foto: Hanne Verbeek