Knut Gulbrandsen er ny leder i Håndballstyret

Da har Knut Gulbrandsen fra 2007 jentene takket ja til å bli styreleder i håndballavdelingen. På siste årsmøte lyktes det ikke å finne en som ville ha dette viktige vervet, men nå har Knut sagt seg villig til dette.

For dere som ikke kjenner Knut, så har han trådd sine barnesko i Gresvik IF. Han har spilt fotball selv i GIF, FFK og Lisleby i 2. div. Knut har hatt mange forskjellige verv i fotballen, som blant annet leder av fotballskolen og styremedlem i fotballstyret.

Knut har også erfaring fra Fredrikstad Ballklubb på cv’en. Han var sportslig leder da FBK så dagens lys, så vi gleder oss til at Knut kommer i gang.

Et annet verv som stod ubesatt etter årsmøtet var håndballavdelingens representant i valgkomiteen. Her har Renate Thomasli sagt seg villig til å stille.

GIF takker for at dere stiller opp og ønsker dere lykke til.

Knut er en blid kar. Her under fotballskolen i 2019.