Info om hjemmesiden

Som tidligere nevnt har hjemmesiden vår vært utilgjengelig i perioden 19. desember til 2. januar. Nå har vi fått tilgang til sidene våre igjen, men endel data må legges inn på nytt. Her er litt mer info om hva som skjer.

Hostingpartneren IT Avdelingen AS hos vår leverandør av hjemmeside og klubbløsning Spoortz AS, fikk dessverre problemer med backup for alle kunder hos Spoortz i desember (se lenke her: https://www.digi.no/artikler/hundrevis-av-idrettslag-er-utilgjengelige-pa-nettet-etter-store-systemproblemer/481838). Hjemmesiden vår er av den grunn ikke oppdatert for perioden mars-des 2019 i påvente av rekonstruksjon via Spoortz, og innlogging i klubbappen er midlertidig stanset til medlemslister/lag er oppdatert. Vi beklager dette, men det jobbes både internt og i Spoortz med dette, så vi håper problemene snart er løst. En del må legges inn manuelt på nytt og dette må nødvendigvis ta litt tid.

Supportavdelingen hos Spoortz vil også gjøre tilgjengelig en FAQ med de spørsmål de får mest av som innlogging/bruker etter rekonstruksjon for å lette arbeidet med forespørsler fra medlemsmassen. Det ligger informasjon om dette på Spoortz side på Facebook.