Nå satser vi på web-tv

Nye nettsider betyr også mere film. Vi ønsker å levendegjøre livet i og rundt klubben med innslag som speiler det vi driver med og det vi står for. Premierefilmene handler om håndball-leder Johnny Petersen som blir landslagssjef i innebandy, og om behovet for en erstatter for den meriterte sportsprofilen.

Foto: Terje Jensen. Sander Steve (bak kamera)

Sander Steve hjem fra England

Sander Steve har dype Gressvik røtter og står for det tekniske. Sander, som nå er blitt 23 år, har treårig utdanning fra Medier og Kommunikasjonslinjen på Glemmen Videregående, han har studert film i fire år på University of Essex i England. Sander har en bachelor og en mastergrad i film. Han har produsert en del film og jobbet med livesendinger i England, han er en dyktig klipper og redigerer.

Dag Solheim, en rutinert mediemann

Noen har sikkert registrert at Dag er fast skribent i Gressvikingen, nå trår han til også foran tv-kameraet. Dag har over 35 års erfaring i media og mange kjenner han sikkert fra 10 år med Premier League sendinger for CANAL+, hvor han ledet rundt 600 direktesendinger. Han ledet også over 100 sendinger fra Tippeligaen. Dag har i tillegg til Premier League og Tippeligaen  jobbet med Serie A og La Liga. Han har også jobbet i TV Østfold, TV2, Viasat, TVNorge, NRK og Discovery. Nå er han kommentator for norsk fotball på Eurosport. Siden 1994 har han jobbet rundt det norske landslagets kamper, de siste årene som ambassadør på Ullevaal Stadion. Han er også medieansvarlig for fotballturneringene Dubai International Cup og Atlantic Cup i Portugal. Han har skrevet tre bøker om fotball.

Tekst: Dag Solheim / Frode Holstad Hansen / Foto: Terje Jensen