Nyhetsbrev fra Gresvik IF Stisyklister

Vi har hatt noen dugnader denne høsten der mye tid har gått med til å utbedre pumptrack området. Etter iherdig innsats så er det nå både kunstgress, lamper og lys i pumptracken!! Vi håper på at mange små som store vil benytte området på de mørke kveldene utover høsten og vinteren.

Gjenbruk av det gamle kunstgresset i Trondalen.

Montering av nytt lys.

FH-turene på sykkel har det dessverre ikke blitt noe av denne høsten, da det har vært for få eller ingen påmeldte.Vi håper at med vårsolen så kommer syklistene tilbake. Vi er klare for å ta dere med på nye opplevelser i skauen!

Gresvik IF stisyklister arrangerte klubbkveld i Kjærringåsen Sykkelpark 15. Oktober. Det var ca. 20 glade syklister fra Gressvik BMX og 17 syklister fra GIFS. Med strålende sol og mange syklister så ble dette en super klubbdag! Vi satser på å gjøre dette til en tradisjon!

Noen bilder fra jenteturene (mandager) fellesturer (tirsdager) og ungdomsturene (onsdager)

Jentetur

Ungdomstur