Gressvikingen med eget opprykksmagasin

A-laget hadde som målsetting å rykke opp til 5 divisjon i år og som de fleste vet, så klarte de det. Redaksjonen i Gressvikingen syntes at den prestasjonen fortjente et eget opprykksmagasin. Det kan du lese digitalt her. Noen har allerede fått den i postkassen, men det er også mulig å hente den hos noen av våre velvillige næringsdrivende i vårt nærmiljø.

Foruten mange gratulasjoner kan du lese «Opprykk gjennom 50 år», noen historiske betraktninger fra opprykkene og kretsmesterskapene i 1970, 1975, 1980, 1988, 2004 og selvfølgelig 2019.

Leserne finner også en presentasjon av spillere, trenere, lagledere og støtteapparat på A-laget.
Vår trofaste samhandlingspartner Øyvind Stene mener at opprykk er et skikkelig adrenalinkick.
Kristian Bolstad har skrevet flere artikler og blant annet tatt oss med på en oppsummering av sesongen fra A til Å.
Henning Forsberg på Hankø tok i mot redaksjonen på hotellet og røpet en del av det som har skjedd og som skal skje på Hankø.

Her kan du lese opprykksmagasinet digitalt i PDF.