Stafett for livet – Hjelp oss med å fullføre

Fra 16. til 17. september 2023 deltar Gresvik IF i kreftforeningens Stafett for livet, og vi trenger hjelp av deg!

Stafetten symboliserer kampen en kreftpasient går igjennom og visualiserer at det alltid bør være noen på banen for den som er kreftsyk.

Gresvik IF ønsker å støtte kreftforeningen i deres arbeid og vise støtte og sympati for de som har eller har hatt kreft. Bare det siste året har foreningen fått kjenne på nærheten til flere pårørende og syke.

Gresvik IF har meldt på ett lag. Vi ønsker at våre medlemmer, foresatte eller andre i vårt lokalsamfunn kan bidra med en liten etappe. Vi har lagt opp til 48 etapper av en halvtime, og man skal kun være i bevegelse på sin etappe.

Altså kun fullføre sin etappe uavhengig av fart og prestasjon.

Stafetten går i Kirkeparken i sentrum og skal holde det gående i 24 timer som at et symbol på at kreften er der hele døgnet.

Nedenfor ligger det link hvor du kan melde deg på i 30 minutters intervaller. Vil du delta i mer enn en 30 minutter, så fyller du ut flere linjer. Om det skulle være slik at du ønsker å delta, og kun har mulighet på et opptatt tidspunkt, så er du selvfølgelig hjertelig velkommen da! Møt opp og fullfør etappen med de andre som er satt opp.

Du kan ta med deg så mange du vil på din etappe (familie, venner etc), bare dere holder det gående. Om lag ønsker å delta samlet, så kan dere f.eks dele opp deres etappe på antall deltagere.

På området i Kirkeparken vil Gresvik IF ha et eget telt, hvor vi vil ha enkel servering, og en base for våre deltakere.

Om du melder deg på er du selv ansvarlig for at noen stiller opp på avtalte tidspunkt. Det er viktig at vi klarer å holde det gående i 24 timer, så natten blir nok en utfordring. Håper noen stiller opp der.

I løpet av stafetten vil det være ulike arrangementer i kirkeparken, og de viktigste tidspunktene er:

13.00 – Åpningsseremoni, avsluttes med en fighter runde.

13.30 – Stafettstart. Startes med en fighterrunde.

22.00 – Lysseremoni

Søndag 11.

13.00 Avslutning av stafetten.

Link til påmelding finner du her.